Питання по захисту прав споживачів

Питання №214
Питання: В мене недавно відбулася така ситуація: мій чоловік купив дитячі підгузники не того розміру, коли він прийшов у супермаркет, щоб обміняти на інше (упаковка була не пошкоджена) йому відмовили, пояснили тим, що це є товари для немовлят і вони не підлягають обміну.
Відповідь: Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів ... Читати повністю
Питання №200
Питання: Придбав продукцію, яка, як пізніше виявилось, не мала тих функцій, про які розповідав продавець-консультант. Коли я прийшов повернути продукцію (непошкоджену, із усіма етикетками) та чеком, в мене попросили паспорт та ідентифікаційний код. Без них повертати гроші відмовились. Чи мають продавці на це право?
Відповідь: Відповідно до п. 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року (із змінами та доповненнями) ... Читати повністю
Питання №195
Питання: При заміні лінз у оптиці пошкодили оправу.Як поступити?
Відповідь: У Вашому випадку відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року (із змінами ... Читати повністю
Питання №181
Питання: Від імені моєї мами, так як вона є власником квартири і на неї є оформлені договори на телефонний та Інтернет зв'язок, я написала заяву 28.02.2011 р. про неправомірні дії майстра, який підключав Інтернет. 03.02.2011р. він підключив провід, не ввів логін,пароль, через що був відсутній Інтернет, взяв з моєї мами 30 грн. за 1,5м кабелю, не дав чек за ці кошти. Інтернет був під'єднаний самостійно за допомогою гарячої лінії 03.03.2011 р. Коли я звернулась в відділ техобслуговування по телефону, мені відповіли, що ніяких справ зі мною не мають. 16.03.2011р. прийшов рахунок за телефонний зв'язок, а разом з ним рахунок за майстра, який не підключив Інтернету, та за Інтернет, який був відсутній протягом місяця. 17.03.2011 я написала скаргу повторно від свого імені так як я теж проживаю за цією адресою. Я прийшла у відділ скарг, зайшла до кабінету розповіла працівникам про свою проблему, а вони мене відіслали до начальника, знаючи про те, що начальник відсутній. Коли я повернулась, вони взяли мою скаргу і сказали, що я можу пе6редзвонити після обіду і вони повідомлять мені номер під яким буде моя скарга. Коли я передзвонила, номеру скарги мені не подали, а сказали що ми обманюємо, що ми некомпетентні в цих питаннях. Коли підключали Інтернет я була відсутня, я їм про це сказала, а вони мені почали тим докоряти -- де я була і чому не була в той час на місці.
Відповідь: Вказані дії працівників «Укртелекому» і справді можуть викликати обурення, однак у подібних ситуаціях в ... Читати повністю
Питання №180
Питання: 11.03.2011 оплачено за електроенергію. 14.03.2011 р., мотивуючи не наявністю грошей на рахунку, відключили від електромережі. Підкажіть, будь-ласка, подальші дії.
Відповідь: Дії постачальника електроенергії незаконні з наступних підстав. П. 20 Правил користування електричною енергією ... Читати повністю
Питання №166
Питання: Доброго дня. Підкажіть як можливо вирішити мою проблему. Проблема полягає у ремонті фотоапарата Nikon. 07.10.2010 Я звернувся в магазин із неполадкою у фотоапараті, а саме не працюючий спалах (фотоапарат був придбаний у цьому магазині 08.01.2010, гарантія є від магазину на 2 роки). Працівники магазину прийняли фотоапарат і дали мені заяву «Прошу Вас транспортувати в сервісний центр ….». В сервісний центр, який у Києві, на ремонт вони відправили десь через півтори місяці (у них виникли проблеми із знаходженням їхнього постачальника). Ще через місяць я взнаю, що він далі знаходиться в С\Ц, очікують запчастину яка їде із закордону, почекавши ще пару тижнів, домовився із працівниками магазину, щоб вони мені повернули апарат, а коли приїде запчастина я знову віддам на ремонт (передача була по усній домовленості), 10.01.2011р приїхала запчастина, я приніс в фотоапарат знову у магазин, віддав працівнику, ще зробив тестові знімки (фотоапарат був повністю працюючий, звичайно крім спалаху). 01.02.2011р починаю знову розпитувати чого так довго проходить ремонт. Конкретних відповіді від працівників магазину не отримую, телефоную в С\Ц, мені говорять нову новину «Фотоапарат прийшов із іншими механічними пошкодженнями потрібно замінити 2-і плати, ми від правили працівникам магазину запит на ремонт чи не ремонт, відповіді не отримали». Додзвонююсь у магазин, мені кажуть що механічні пошкодження не ремонтуються по гарантії і відмовляються оплачувати ремонт. Підкажіть як правильно поступити, щоб отримати від магазину робочий фотоапарат. Дякую за допомогу.
Відповідь: Згідно статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року (із змінами та доповненнями, далі ... Читати повністю
Питання №136
Питання: При купівлі телевізора в магазині Фокстроті мені оформили (350грн.) договір з магазином на 2 роки сервісного обслуговування. Згодом я дізнався, що на продукцію LG: рік гарантія, та 3 роки безкоштовного сервісного обслуговування. При купівлі телевізора мені цього не повідомили, можна сказати приховали повну інформацію про товар, щоб оформити договір. Можу я розірвати договір та вимагати повернення грошей?
Відповідь: Згідно зі ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. (із змінами і доповненнями)  споживач ... Читати повністю
Питання №16
Питання: Як захистити свої права споживача? В одному із супермаркетів я купила зубну пасту, а вдома побачила, що тюбик пошкоджений. Наступного дня я повернулась в супермаркет і хотіла товар поміняти, однак мені повідомили, що поміняти товар супермаркет не може, оскільки це не передбачено законодавством і зубна паста не відноситься до товарів, які підлягають обміну. Чи правильно мені відповіли у супермаркеті і як домогтись обміну неякісного товару?
Відповідь:      Дії адміністрації супермаркету незаконні і не відповідають законодавству про захист прав споживачів. ... Читати повністю
Питання №68
Питання: Прошу Вашей консультации. В 2008 году мы купили телевизор у него гарантия 3 года, по истечении 2 лет у него начались проблемы. Мы обратились в сервисный центр, нам сказали что телевизор ремонту не подлежит и составили акт обмена по причине невозможности ремонта. Мы обратились к покупателю, а там нам сообщили, что нам необходимо доплачивать за новый телевизор похожей модели, так как такой модели у них нет. Почему я должна платить? Я и так пострадала.
Відповідь: Виходячи з інформації, яку Ви зазначили, повідомляємо наступне. Стаття 8 Закону України «Про захист прав ... Читати повністю